Monday, September 8, 2008

Facebook...

Akhirnye...sume member aku kt Shah Alam (seksyen 8) sudah kutemui..kt mana lg klu x Facebook..i found it fun dgn fb ni...fs is a bit boring..

So nk jd citer...yg lama muncul blk...yg bercinte ada masalah..yg perangai bengong, smpi ke sudah bengong..aku ingat dah berubah dah..all remain the same..the diff only fizikal, carier and style...ntah la..ntah2 aku pun same cam tu..x tau la..org luar yg nilai..

ada satu member aku ni lg bercinte 9 tahun, ended with break juge...aku mmg nyampah laki2 member aku kt Shah Alam ni...dulu masing2 berlagak..mcm best..terlingkup gak hidup diorang..mcm awek diorang super diva sgt..xtau ada yg pengotor, pemalas mcm2 lg la..opps, bulan pose la...sori..

nnt aku cite pnjang2 kt aku blagak lak sbb dah kawin..tp mmg ye..agaknye diorang ingat aku x laku kot..akhirnye aku yg kawin dulu...

tu yg aku malas nk tau..tp mcm mana pun nk tau gak..bole??

Fening22

1 comment:

Suri said...

orang2 itu termasuk lah aku ni... rindu kat kau la sayang! aku akan arrange for mini reunion kite semua nanti termasuk la geng2 misyon, ok> tungggguuuu