Wednesday, March 11, 2009

Mak..

Mak aku sakit..
jatuh dlm lift masa g umak adik aku, pektam..

hmmmm...
leh lak lift tu gegar2, mcm stop2..so mak aku t'kejut..
pastu jatuh..kaki terseliuh...
masalah nye, di diabetic..kang urut lain macam kang, jd sakit lain lak..
skang x leh bangun sgt..
the worst part is, she have to wear diapers..
masa die sakit dulu pn xde la smpi thp pki diapers..
aku nye hati Tuhan je tau..
dah aku duk subang, mak kt Klang..
klu dekat mesti aku jg die..

Ari tu ada free eye treatment Permata Hijrah..
me n my honey beli complete set utk die..
just called the ustaz for explaination..
sbb mak aku ckp still x nmpk..
aku sabar kan mak..
mmg, sbb mak nye mata kronik..
maybe amik masa dua tiga bulan lg..
next mnth nk beli OSIM nye eye massager lak..
lg cepat kan proses..
sbb mata mak aku dah lemah sarafnye...
aku nk bwk g Tun Hussein Onn Eye hospital, die x nk..

mak aku mmg fobia hospital ni..
ntah la..

Mlm ni aku nk Klang jp..
Mudah-mudahan mak aku sihat cepat..

1 comment:

Suraya said...

owh kesian nyer.. sedih aku dgr. aku doakan dia selamat dan Allah permudahkan segala urusan ye sayang... Amin..