Wednesday, October 29, 2008

Open house 26.10.08

some of the pics during our raya open house..



cupcake aku kt kak rozi kapar, aku ingat smpi dlm kul 12 lebih, 9.30 pg dah smpi..abis aku punggah sume bende dlm peti ais sbb nk masuk kan cc ni..
rasa leh tahan, deco pun ok..harga pun mmg memuaskan..sape nk aku leh order kan..



rumah aku lepas my honey kemas, bwk kuar perabot yg ada, tggl kan sofa je utk living room and dining room je..br nmpk luas..leh wat kenduri klu mcm ni..


tu dia, meja makan kami ngan meja lepak, wat dua tmpt, satu tmpt amik minuman, satu wat amik makanan..



another baulu cantik aku order kt Kak Rozi..blueberry filling mmg sedap giler..



akhirnye, bekas kuih ku ngan my kuih..cantik x..



Ok, here is our drink section, nmpk tak bekas coffee maker tu..jug die dah pecah sblm majlis start..sob2..last2 aku wat air kopi ltak dlm teko je..everytime abis, wat lg..



Our makan section, menu of the day, nasi lemak smbl sotong, spaghetti bologneise(tul ke eja ni), bbq chiks, and bihun..nasi lemak and bihun order kt ucu I, desert byk skit, ada jelly nata (bang chik and kanak2 suke oo), cupcake, baulu gulung, puding jagung, kek marble (ucu aku bg, and last but not least, pisang..gamb aspt di bwh..





the chicks, kali ni rasa mcm ok la, sbb x lama marinate, tahun dpn nk aim peti ais besar skit..leh accommodate byk skit..(alasan je tu, sbrnye mmg nk peti ais br)




My BIL with Mala little misses..sorang muka mak, sorang muka bapak..tottaly different



my little nieces and kazen..yg kanan tu adik i (bulat kn puwoot die)

x byk gamba amik..sibuk layan orang smpi 12 mlm..alhamdullilah, ramai gak la dtg..puas ati sebab aku mmg suke wat mcm ni..budget tolak tepi..yg penting me n my honey happy....

1 comment:

Suri said...

sorry ye syg.. aku tak dpt dtg majlis kau pasal aku balik kuantan ikut hubby... mcm best jer food tu. ko masak ke?