Thursday, October 30, 2008

Hantaran Cuppies

Ok, last saturday i went to my aunty house in Port Klang, for the majlis cukur jambul for her cucu..



cute tak, mata die besar ooo

at the same time esok nye(hari yg same aku wat open house), anak die aka my kazen nk bertunang ngan org Pekan, Pahang..aku sumbang cuppies je la..ye la, masa aku kawin die ada gak sponsor..lupe lak sponsor mende..here is the pic..aku order kt kak Lea..


baru lepas amik..


up close..blum deco




after deco..aku wat kt klang je kt Jln Taiping..kan berderet kedai deco hantaran kt situ..tul x Art?hehehe

2 comments:

Suri said...

yea betol.. tapi aku rasa dah 10 tahun aku tak jejak kaki ke jln taiping.. sbb jam dia teruk... skang lagi teruk kan?

siti aisyah said...

Agak jam lagi la..lg2 nk raya..huhuhu..mesti lama ko x mkn nasi lemak ngan lontong pepagi kan..