Thursday, November 6, 2008

Macam-macam...

Halooo...ada org dengar x?aku pening la..mcm2 masalah dlm kepala ni..x tau nk cite mcm mana..bkn psl aku n my honey..tp lain..psl family aku.. x besar la..tp, as anak yg tua..aku rasa lebih la..ye la, mak aku dah la mcm tu, x nmpk..die dgr lg la pening kepala, klu nmpk mesti dia yg usaha kan..cr ape je asalkan leh settle..smpi x ingat kesihatan diri sendiri..kadang2 aku rasa, bagus jugak die sakit mcm tu..x yah nk susahkan diri pd bende yg die x sepatutnye pikir..bg aku, biar la dia rehat.. anak2 yg usaha kan..

Korang mesti pelik kan, psl ape aku kurang cite psl ayah aku..sedangkan, aku la anak yg plg die manja kan skali..aku bole ckp la, apa yg aku nk die akan dptkan..dr kecik smpi la aku nk kawin..smpi dulu ms aku keje kt Shah Alam, die akan antar, amik aku hari2..pastu die patah blk Port Klang g keje..Ye la, aku ni kan anak pompuan, x kan nk berpeluk ngan bapak dah beso2 ni..malu la...die agak terasa kehilangan gak la masa aku nk kawin dulu..ye la, mak aku dah sakit, aku la siapkan makan pki die..aku dah pindah Subang, die gosok bj pun sendiri..harap ikin, huh..bpk aku pun malas nk suruh die, cengil sgt..

Ayah aku org nye kuat semangat..even time die jatuh pun, die ttp cr alternatif lain utk continue life..anak2 paham, and we do help our parent gak..tp, nama pun hidup kan..mana ada org perfect..people make mistake..and they learn from it..
Byk aku leh cite psl ayah aku..tp x yah la..let us, his children keep it for our self..ye, ayah aku bkn jahat la..n mak aku pun bkn nye angel sgt..human being, biasala..aku sayang dua2..cuma mgkin nmpk lebih kt mak aku..die kan sakit..

Aku doa kan dua2 sihat dan di rahmati Allah...

Susah nk paham hati anak sulung mcm aku ni..

Sume hati nk kena jaga...

2 comments:

Suri said...

bersabar byk2 dgn dugaan yg datang kay? if u need to talk, u know u can count on me.. *hugs*

siti aisyah said...

Thanks Art..Sayang kt ko..