Wednesday, November 26, 2008

100 Plus

Korang tau x..aku skrang, 2 3 hari ni la..gile sgt nk minum 100 Plus..ntah..mcm ngidam lak..sbnrnye dr mggu lepas lg..aku tahan sbb takut melekat la (how i wish)..last2..ahad gak kuarnye..tu yg related ngan entree bawah tu..

Ape lagi, aku masuk opis isnin..time lunch gak aku p amik kt dlm fridge..kt sini, stok Diet Coke ngan 100 Plus mmg byk..boss Swedish aku ni mmg gile kuat minum soft drink..air suam mmg x nmpk bayang la..bdk chinese mmg kuat la minum air suam,time2 skolah dulu lg la..berbotol2..kt opis aku, letak je rm1.50..pastu amik..xde org jaga pun..base on trust..klu nk curik pun org tak tau..tp, gaji dah ribu2, xkan rm 1.50 x mampu..hek

apa lg nk ckp..entree bwh2 yg mana aku update tu..mintak halal la ek..ibaratnye the pictures tell all..x yah nk story panjang2..hihihi

2 comments:

Suri said...

100 plus ok.. but jangan coke tau!

siti aisyah said...

ye..aku pun x suke minum coke..how r u art after that 'malang' day? sabar ye..