Tuesday, November 11, 2008

Last Weekend 8 & 9 Nov

Orait, this is the story of what we did last weekend..x bykpun..ari Sabtu lepak je kt umah, mcm biase, housekeeping and laundry la..masak pn light2 je..bgn pun dah nk tgh hari..aku masak mihun ngan jemput2..my honey keje half day..blk keje ape lg diterkamnye game dulu, pastu br la nmpk bininye..huhuhu



Malamnye lak, lepak ngan my honey n bbdk, tgh MU lwn Arsenal..I told my honey, klu kalah terbalik kan bj ye..haram, maintain je die pki even g makan pas tu kt Mcd 15..
tgk tu tekun ek..



The game



close up bj die..



Sambil tu, yan layang game lak..second game maniac after my honey..agak2 my honey dah letih, yan lak sambung...kanak kanak sgguh mereka ini..hehehe

the next day, aku g umah org kawin kt Pandamaran, ye la, I kan kena ganti mak I dah, wakil mak aku la kirenye..jap lg nnt, adik aku lg 3 org nk kawin xde lak diorang nk dtg..x amik gamba pun kelam kabut masa nk sanding tu hujan lebat..dah la ada silat nye demo..siap pki parang bagai, penanggah pun g lepak tengok lak..kitorang yg nk makan ni, dibiorkan..lauk x top up, cawan x ganti, mcm2 la..wah dah jd kak nam aku dah..aku g ngan ucu..lg la dia nye comment x hengat nye..

blk terus g umah mak, siap2 kan die sbb nk g umah adik aku kt Port Klang, nk nengok babynye..aku ada belikan bj skit ari tu..tu yg nk bg tu..lupe lak nk amik gamba..



kitorang datang tu, die tgh tido..bile lak aku nk nengok die bukak mata..last2 bapak die goyang2 suruh die bangun..



Me with Rafael..bangun la wei..mak long ko dtg ni..



bukak sudah...

agak terisi la xtvt weekend aku last week..this week mcm mana ek..honey!!! mana mau pg??

No comments: