Friday, November 14, 2008

my pwen...

best friends aku dtg ari ni...lepak kt KL..i already got izin frm my honey..nk lepak ngan diorang..si Tub(Wiwen Aziha nama die) ada presentation utk Company die..Store Manager Starbucks Kuantan la kata kan..jeles I..dah jd bos dah Tub ni.. I x tau la bile..bile dah dpt baby kot..aku arah die buat keje umah..die x tau mak die ni kena pukul bgi ngan cik milah tu..dah jd org yg berguna..cewah!! lari topik lak..

Ok, jap aku cr gamba diorang..



KAMI berempat..Rosza, cik lap, Tub, aku..

Patut nye kami berlima..tp memandang kan jija jauh nun d Kota Tinggi tu..x dpt nk kumpul slalu..last aku jumpe pun masa wedding die..



Ni gambar masa kawin die..ari tu aku saing skali pregnant ngan die..tp die la yg ada luck..baby boy..Rayyan nama pendek eh..panjang sgt nk taip namanye..kuase I..



ni masa kawin aku..ceria je..

we met at Itm Melaka..satu klas, satu batch, satu course..akhirnye jd satu..wah!!ayat aku..lobih lak..anyway yg belum attached with any body is Rosza..lain dah kawin except for Cik Lap, tunang dah..kawin tahun dpn..

leh la ku party2 mlm ni...thanks honey...

No comments: