Tuesday, November 18, 2008

Fun with pwens!!!

Ok, as mentioned in prev entree, blk je keje last Friday, aku terus siap..masa tu dah nk gelap dah..my honey call teksi(sbb masa tu die keje lg), naik teksi smpi komuter smpi KL Sentral..kial2 aku cr Monorail nye stesen..aku mana penah naik since die wujud leh? Pastu smpi kt Lot 10, aku tepon Tub, katanye kt Kl Plaza suite..kurun dah aku x g situ..x kuasa nk redah jam bagai..later aku cite pasal KL Plaza eh..zaman aku x hengat dunia berjalan smpi KL, redah brape byk bas tah, nk tgk show Innuendo n other Positive Tone artists, KL Plaza kire meriah gak la..ada la 10 tahun lepas..skarang nan ado ko...later la ye..

aku pun dah penat kirenya meredah hujan yg lebatnye..Ya Allah, lama x main ujan nih!.akhirnye aku smpi gak la kt tmpt persinggahan mereka..mcm kt Apartment Ria, Genting lak..tp satu bilik je..


Gambar aku ngan Tub n Rosza..masa ni Cik Lap lum smpi..ngade2.



sampai dah Lap nye..terus je kitorang g makan..aku mmg ckp ngan diorang tggu kitorang then br dinner sesama..tp Cik Lap nye pasal, ha ko, smpi kul 11.30 dinner nye..korang layan gamba la dulu..aku xde masa la nk update..later2 k..






No comments: