Monday, July 21, 2008

Last weekends...

Lepas down skit mlm jumaat aritu, aku ok sikit la ari Sabtu..mula2 kemas umah, pastu masak simple for lunch..ape je kt fridge masak kasi abis..Pastu ikut my honey g Klang amik si Abby kat sekolah die...on my nk pegi tu Roza call kata dah smpi..aku suruh die lepak kt Summit jap sementara aku balik...

Settle sume, siap beli frozen chicken utk digoreng, aku amik roza kt summit..after lunch, kitorang bincang skit..dah implement nnt aku cite ekk...takut tak jadi..nnt org ckp, ckp je lebih buat tidak...my honey macam biase..bontot dah lekat xleh nk bangun aka main game je kt laptop...bile nk khatam ntah..

Anyway, let me go to the best part of the day..aku, roza ngan nurul kuar jln kt Sunway Pyramid...biase la kt Kuantan kan xde Jusco, so die apalagi, shopping bgi nk rak la...pastu lepak kt J CO jap..borak x ingat dunia..dr kul 8 smpi kul 9.30..yg penting bateri kamera aku abis bile aku nk snap gambo donut and our drinks..next time la..Pastu balik g minum kt Pelita...i makan tosei la..

aku masuk gambo dulu lah...sakit pinggang la nk taip panjang2..



our lady driver