Monday, July 28, 2008

Sabtu 26.06.08

My weekend xtvt started with a treat to myself..went to Klang with my bro and SIL for urut..as anyone may notice (ada ke), I tried to find ways to conceive again..so, one of the way is by urut. Wak yg urut tu (pompuan) adalah dlm linkungan 70 an..tp time urut, tenaga dia mcm 30 an..kuat wei..

Honestly, urut die mmg best..lembut tp terasa. Tak macam masa aku tgh pantang dulu, kene henyak bgi nk rak..die urut satu badan..naik kan apa yg turun..aku doa la usaha aku ni ada berkatnye..insya-Allah..

Balik umah mak jap, sementara tggu my honey blk keje. Mak aku lak cherry berry (cirit birit). Tp masa aku smpi tu dah ok skit la.tu la, makan x ingat..siap masak..makan la..

Ptg honey i smpi, lepak for about 2 hours, then kitorag blk.. Patutnye kene tido sana, sbbnye Ahad esoknye nk kena g Perak, so xyah la nk ulang byk kali Subang-Klang-Subang..tp, disebabkan kitorang ada perkara yg x setel lg..we both decided to go back and come back tomorow morning, early morning..

Nk tau apa yg x settle lg...Shopping la...aku nk g carik kasut yg sedap dipakai..akhirnye setelah dibelek dr website smpi ke kedai, Crocs model Alice Suede i amik..hehehe...


red color la..

Pastu puas pusing satu Bukit Tinggi JJ, carik satu tmpt yg bole kitorang beli bj same2..finally we landed at Hush Puppies..bought both stripe T-shirt, me pink and hone mix color..


Abis gak la $..tak sedar esok nk g Perak..budget nye mak oi..nanti aku cite kt next post...Balik g makan kt Pelita SS 15..nk makan ringan2 konon, akhirnye yg berat gak amik..mihun goreng...balik cepat sbb kena tido awal...

No comments: