Wednesday, July 9, 2008

Saya bdk br belajar...

Sbnrnye hari ni aku br nk belajar mcm mana nk add mana link yg aku suka..try to make my blog mcm penuh skit la...hik2. Tak la cantik mana, cuma sume link yg aku add sumenye aku view hari2 without fail (except for weekend). sbb weekend kan family day..tgk resipi, ape diorg masak, cite terbaru (bkn busy body, tp suke tgk org nye life, macam2), politik pn ada gak aku view, tp malas nk add, buat nyemak je..diorang yg gaduh2, kite lak nk pening pikir..jgn smpi Msia ni dah xleh duduk dah la, klu x, aku ingat nk migrate la..leh x..dah bincang dah ngan my honey..die gelak je..

So, since aku dah tau mcm mane nk tempek bende kt blog aku ni, aku nk tempek lagi satu lagu peberet aku..tajuk die panjang, tp lagu sekejap je..citer grease..peberet mak ngan ayah aku, termasuk la aku..



No comments: